0

Åbymarknad

Började tidigt och slutade sent... Rasmus, Dana Tekla och jag till jobbet.
Lucas sov hos farmor i natt ochde två åker till Göteborg tillsammans ska
bo på Gothia tower och gå på Liseberg - hoppas ni får de mysigt ni två!

Tekla låg inne hos mej på kontoret hela dagen och jag tycker nog
det fungerade fint, hon blev lite skrämd och skällde till i början.
Sedan vande hon sej och höll sej lugn.
På lunchen körde vi fyra till McD vid Skåneporten (det gör vi inte om- alldeles
för långt dit om man bara har 30 min på sej) åt maten i bilen tillbaka och
vi hann precis inom halvtimmen. Jag och Dana slutade vid 16. Körde hem oss tjejer.
Tog med Tekla direkt till grusgraven medan Dana duschade. Lämnade Tekla
hemma och körde till KLippan och till Åbymarknad. Skulle äta mat där och
ta ut kontanter - båda sakerna gick dåligt...Lämnade Dana tillsammans med
Rosanna där.

Åbymarknad
Körde tillbaka till jobbet ochställde mej med de andra vid linjen och satte upp
flaskor som de andra fyllde och packade ner i lådor. Jobbade till 19

de här små falsk/bukarna kör de på dagarna
då Rasmus och jag körde hemåt men inom Oj ochhandlade mat.
Dana låg i soffan hemma ochjag la mej och halvsov till fotbollen en halvlek
och nu kallar sängen på mej!!

Tack för idag och god natt!
/L8

Några till är anmälda nu till Triathlon bl.a Henrik Rönn.....

Kommentera här: