1

GRATTIS LINDA!!

Annika var först med att anmäla sej!! Jaa! Undrar om hon tänker
ta revanch och inte springa fel detta året...  :)

Christer körde till flygplatsen för att sedan flyga upp till Vallentuna i morse.
Rasmus, Dana och jag körde tidigt till jobbet, för nu sommarjobbar
även Dana där ett tag. Lucas sov över hos Josef så han slapp vara
ensam hemma ... fast då blev Tekla det i stället. Tur man har en
svämor som är pensionär och kan hjälpa till!  TACK Britt-Marie!

Dana och jag åkte till Woodlands för lunch och sedan tillbaka igen.
Vill ni kan ni fråga henne var LABEL ligger, för det KAN vara så att det
skickas saker till oss därifrån... 

Dana och jag slutade vid 16 och Rasmus jobbade över och blev hämtad
av pensionären, vid 19. Lucas var hemma med Josef och en kille till
så jag gjorde fiskpinnar, spenat och potatismos till dem.
Sedan började jag träna combat.
17.50 körde jag och hämtade Lena och vi körde till Klippan och till källaren.

SNART sitter hela passet!! Fullt pass!! Såå kul att folk fortsätter träna
och inte som det varit de andra åren att det droppats av efter hand
och till slut står instruktören där med två deltagare. 
I kväll hade jag 24 st som svettades med mej! HÄRLIGT!!
Efteråt tog vi ettextra svettpass på 100kalorier cykling (för mej)
de andra håller på mycket mer!
Lämade biljetter hos IngerJ i Klippan och nu efter att ha betalt in boendet
och försökt se till att få ordning på Åhus-vistelsen.

Helt färdig och tänker ramla i säng nu för i morgon är det ännu en tidig morgon,
men tänk bara den ochen till sedan behöver jag inte gå upp
innan 05 några dagar!!!

/L8

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

TACK underbara L8!!<3 puss & kram

Kommentera här: