0

torsdag

Torsdagen böjade även den med morgonrunda med Tekla
och på jobbet kl.06.45.
Och äntligen kändes det som jag hade lite flyt i arbetet -
all teknik fungerade jag visste vad jag skulle göra med alla papperna!
Hur bra och roligt som helst!

fick i uppgift att fota fasaden till en ev ombyggnad

råkade då få med några som låtsades arbeta..... haha

Köttbullar på Woodlands med Pernilla och Sebastian - gott och trevligt!
Slutade redan 15.20 då jag körde direkt till Björnekulla och hämtade upp Dana.
Vi två körde till Väla och köpte nya fotbollsskor till henne och sen inom
maxi för att handla mat. Köpte en färdiggrillad kyckling till mej och killarna.
Hemma åt vi tre medan Dana (som ätit McD-"mat" i bilen) förberedde
sej för innebandyträning.  Jag hoppade över min egna träning idag utan
tog Tekla på en runda och sedan räfsa jag gräsmatta och rabatter -
något jag längtat efter att få göra. Tyvärr stannade allt liv av (utom på tvn
och datorerna) inne i huset, så även om jag bett om hjälp spelade det ingen
roll om jag inte stod inne med piskan...

När det blivit mörkt körde jag Dana till Elin och sedan fixade jag med mai,
för att sen krypa ner i sängen.

puss puss  /L8

Kommentera här: