0

det är VÅR!

Näe, inte piggare denna dagen iheller....
Och en kortare runda med Tekla även denna morgonen.
Hoppas jag har vilat klart nu snart!
Samkörning även denna morgonen, och jag undrar varje morgon nu om
Maria är där eller värkarna har satt igång på riktigt....
En lättnadens suck när hon är där - tänk snart ska jag göra allt själv!!!!
Christer och jag gick tillsammans till Woodlands för att äta lasange till
lunch idag vilket underbart vårväder!!!

årets första Krokus!!??
Fågelkvitter, en jordig doft och värmen från solen - jag blir glad!

en blå himmel!
Även denna dagen kom vi därifrån vid 16.30 -tiden. Christer gjorde
kvälsmat och jag ställde mej för att mangla och stryka.
Efter korv/rotsakssoppan tillkvällsmat så kom Poppe, Jolina och MiaMaria
på besök, Dennis kom in på en kopp kaffe en stund senare.
Christer och jag bytade om och begav oss ut med Tekla lite senare.
Dels för att Tekla behöver det(precis som vi ...), dels för att  det är så skönt
och dels för stegtävlingen skull....jag är uppe i 15600steg än så länge idag.

Hemma igen satte jag mej här vid datorn för att skriva och för att kolla
ÅhusBeachSoccer 2012... har ett lag att anmäla dit och ser fram emot det,
kommer att bli lika roligt som varje år!

Nu är der dags att natta barnen och mej själv!

L8

Kommentera här: