0

jag vill igen...

Nu har jag börjat sakna att blogga - det är ju som en dagbok för mej och
det har jag skrivit i så många år innan, men lusten att starta datorn hemma
efter att ha tillbringat hela dagen vid en sådan är  inte jättestor.....
Måndagsmorgon!
Väääldigt trött, vilket är rätt så ovanligt för mej på morgnarna så det blev
en kortare runda för Tekla och mej, duch och frukost för att sedan samköra
till jobbet med Christer.

dagens klädsel...
Lite trist att inte kunna berätta om jobbet så mycket, en del är så nytt
och hemligt en del får absolut inte komma ut än... och det andra är väldigt
ointressant.... En dubbelrunda i vårsolen blev det på middagen och
rester att äta.  Vi körde hem vid 16.30, tryckte i mej två mackor innan
jag satte mej för att träna in combat vid tvn. En snabb runda med Tekla ,
innan jag och Dana körde för att hämta upp Lena.
Lämnade Dana vid IP och vi andra fortsatte till Klippan för att köra combat.

beställt ny vattenflaska!
Ett svettigt pass och fyra låtar på det nya passet. Blir inte fullt ut med nytt
men snart så sitter det och då jädrar kan vi ta i igen!
Lämnade Lena hemma hos sej, duschade hemma och sedan lämnade jag
Dana hos Elin. Tyvärr hade Dana vridigt sitt knä undert träningen och
var rätt så ledsen över det - stackars tös...(kanske ska använda knäskyddet..??)
Ringde kära svåger och svägerska -evighet sedan sist ju!
Hoppas vi kan träffas snart gen!

Satt och skrev fram till 23.30 - inte så nöjd med mej själv...

Ha det gott och njut av våren!  L8

Kommentera här: