0

extra pass

Torsdag

dagens klädsel...
På kontoret var det precis som vanligt fick besök av PärL från Vallentuna,
Christer och jag var ute och lunchade med honom på Woodlands.
Under efetrmiddagrn så ringde Arne från badhuset och undrade om jag kunde
ta passet på kvällen , och jag skulle ju ändå in och träna -så visst!
Christer och jag körde tillsammans direkt till Maxi och veckohandla mat.
Rätt mycket trams i affären men det är skönt med avlastning och lite lättare
att tänka fram mat om man är två!
Åkte med Lena in till Klippan.

mitt nya B.C-linne

och LesMills på ryggen !
Tycker själv att det är ett snyggt linne men jag hade hoppats på att det
skulle hålla in magen lite "men sä nä"- det får jag göra själv tydligen...hihi

Ett genomsvettigt pass blev det i alla fall och längtar jag själv efter att det
nya passet ska sitta ordentligt så man kan ta ut sej ordentligt!

När jag kommit hem och var rätt så trött och inte vidare sugen på att ta tag
i nåt så bestämde vi oss för att titta på Criminal minds jag har ju inte tittat
på tv på flera veckor  (har iofs sett film och combat kanske nåt vänner avsnitt
men inte TV). Båda systrarna Tina ringde.
TinaJ berättade att de kom ner fredagskväll för att överraska Britt-Marie.
TinaN för att bestämma om blommor till pappasKristinas mors begravning
som ska vara om några dagar.


Kommentera här: