0

Lång arbetsdag

Är faktiskt duktig och går mina 3-3,6 km varje morgon
med Tekla och onsdagsmorgon började jag jobba kl 06.45 och

genom smutsig bilruta...

köttgryta på woodlands med Basse och Pernilla
Det är vi tre som är kvar pp kontoret denna veckan...
Christer kvar i Vallentuna, Sussie blev sjuk efter Irlandsresan och Maria...
ja, inte har hon fött något barn än!!

Nu sitter jag på denna sidan och arbetar.... eller rör i papperna....
Lite kaos i huvudet och i bland papperna men framför allt med tekniken
blir tokig när det inte fungerar som det är tänkt. Behövde jobba över en stund och
slutade jobba 17.45....
Direkt till Yoga (i arbetskläderna och jag är tacksam att jag inte valde
kort snäv kjol denna dagen!!).
Efteråt hämtade jag Dana på IP och Lucas hos farmor och farfar.
Hemma så tog Tekla och jag en runda, en panpizza (!!!) med Dana och
kl 22 var jag i säng! Längesedan jag kom i säng så tidigt!
Men det behövdes!

Kommentera här: