2

jag har en plan....

på jobbet ! Så på måndag, kan jag börja mitt vanliga bloggande igen!
Väl medveten om att jag försummat, men har kämpat
desto hårdare med annat, och snart kan jag ta tag i allt annat.

så här ser mina naglar ut nu för tiden
De sista veckorna har jag pioriterat
1. Jobbet
2. Tekla
3. Träningen
4. Familj/vänner
5.Hus och hem  (... nja, knappt)   
och dess i mellan har jag letat sovtimmar!

Funderade på det igårkväll att fastän jag jobbade
mellan 06.10 och 18.10 och var helt slut i både kropp
och huvudet när jag kommit hem,så tyckte jag att ett träningspass
var det bästa jag kunde göra för mej själv!
Dammråttor och disk kan klara sej utan mej ett par dagar
till men inte jag själv....

äppleträdet till valborg

Men det händer saker hela tiden så tror inte jag sitter i soffan annars,
och allt det kommer jag att berätta om nästa vecka.
Just nu är Christer på bio tillsammans med Lucas och kl.05 i morse
åkte Rasmus och Dana till Barcelona tillsammans med sin farmor och farfar.
Så de får sin julklapp denna helgen!! Inte fy skam... 
Båda var så nöjda och de ska kolla på nån fotbollsmatch i morgon
som tydligen är jättehäftig!  Härligt för dem!!

Jag ska springa, vila och sedan göra mej redo för en kväll på Harrys
tillsammans med mina härliga arbetskamrater på badhuset!

Njut av helgen och ta vara på er!!

Kram  /L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Och du ska va bloggare, skärpning! Saknar dig ju!

2 Marie:

skriven

Jag saknar också bloggen, kom igen nu Lotta

Kommentera här: