0

SPÅNGENS GÄSTGIVERI

Ombytta, snygga och klra körde vi till Spången och Gästis.
Mötte upp Ohlströms och Nilssons där. Vår present till 40-åriga Mattias
var en middag på Spången tillsammans.

De gamla udnertallrikarna som det står Spången på.

min förrätt: kräfttoast - väldigt god!

tror säkert Mattias förrätt oxå var god, paj på brännvinsost

Vildsvinet var tyvärr inte det bästa tydligen

Bergtunga var väldigt gott (mitt val!)

Ankbröst fick bästa betyg av de tre varmrätterna

Syrran med sina svågrar

-Det blev ett bra kort, så tjock du är i ansiktet!
Jomen tack för de kära syster...hihi, de e ju sant!

Min svåger och andra syster

Desserten: sorbet som var underbar, kladdkaka som var god men en
annan kaka som var sådär...

När vi ätit klart körde vi till Solhaga och Allarp.

Annika ska ha mej som projekt till skolan (läser till kostrådgivare).
Räknade ut mitt BMR, som är ett bättre redskap än BMI

Killarna kollade fotboll och hockey

Sen gjorde vi det!!!
Annika och jag anmälde oss till Vaaloppet nästa år!!!   JAAA!!

Efteråt spelade vi Liverpool en kortrunda.
   
att fota dessa tre visade sej vara en omöjlighet...
 
PÅ med 3D- brillorna!!

Är så tacksam för mina systrar och svågrar, vi har alltid kul tillsammans,
även om Christer var ovanligt tjurig denna kvällen och någon somnade
tidigt... - Det var inte jag!! Jag körde!   TACK alla fem!

Kommentera här: