0

Rasmus 17 år

Ett stort grattis till min älskade son som fyller 17 år!

grattad på sängen av familjen

Jag har haft det precis som vanligt på måndagar, förutom att jag skrivit
upp allt jag ätit till Annikas skolprojekt. Slutade lite tidigare för jag åkte
med Christer och hans skulle klippas kl15.20 i Klippan. Handlade lite mat
till kvällen och hade lite grill med farmor och farfar. Rasmus själv satt och
plugga till Nationella i engelska (tror jag det var). Själv började jag med
att träna in två nya låtar av det nya passet och sedan fortsatte jag och
Lena till Klippan där vi svettades värre än vanligt - fy tusan va varmt det
blir i källaren! Fast jag satte de båda låtarna och är väldigt nöjd med det!

Körde  hem och åt grill-rester till kvällsmat - väldigt gott, trots att det var
kallt/ljummet! haha

Fick ett sms på förmiddagen om att det var akut brist på blodgrupp A+,
i skåne och det är tid för mej att lämna blod nu snart, och tänkte tisdag
kväll blir bra, så hinner jag repa mej till att träna på torsdag oxå.

Men efter combatpasset, blev det till slut bbestämt att jag ska köra för
Anden terminen ut (troligtvis), något som inte alls låg i min planering och
som jag bestämt mej för innan att jag inte skulle ta även om jag blev tillfrågad....

Men det känns inte schysst att lägga ner ett fullt pass pga han inte kan.
Jag är ju rätt flexibel och kan ändra på mina planer även om jag verkligen
behöver komma igång på riktigt både med att simma och att springa. 
Ja ja det blir väl tid till det oxå senare.

Ha en underbar tisdag!!

puss puss  /L8

Kommentera här: