0

övningskörning...

Det blev en fortsatt bra dag!!
Fick undan en massa på morgonen(kändes nästan som jag fick
mer gjort innan frukostrasten idag än vad jag fick under hela
dagen igår), kl. 11 fick vi finbesök :) från Vallentuna. Lars och Ellinor.
Hade möte på fm,lunchade alla på woodlands

kycklingspett och jordnötssås
Eftermiddagen satt Ellinor och jag och gick tillsammans igenom ett
annat sätt att lägga upp beställningar på, kommer att bli riktigt bra tror jag!
Sebastian och hon körde mot Ängelholm och flygplatsen vid 18.30,
jag körde hemåt. Ringde hem och satte ungarna(Rasmus) till att dammsuga
och jag fortsatte till Oj för att handla lite .
Hemma satte jag igång att göra äggakaka, Dana gjorde sallad och Lucas
dukade. Britt-Marie och Per kom och hämtade ett par camobyxor som
Tina ska låna till en fest. Sedan kom Christer och Lars hem och vi åt kvällsmat.
Rasmus var ute och träna (bortkörd från Stenqvist) och Dana tränade på IP.

Eftermaten stack Rasmus, Tekla och jag ner till grusgraven där de två
fick springa av sej det värsta...

framåtvolt baklänges...

hopp ner, och spring upp
Avslutade med övningskörning -

gick väldigt bra tills där kom trktorer, dåv fick Rasmus panik, motorstopp
och hamnade på fel sidan vägen... Varningsblinkers och vinka lite så blev
det bra till slut! Tyckte han var riktigt duktig!

Plockade lite och nu är jag redo för sängen!

LINDA: - Men visst är det en härlig bild Tomas tagit på oss - jag fastnar
gärna och blir så glad av att se på den

puss och kram alla goa!!   /L8

Kommentera här: