1

All In Like A Rockstar

Bestämt att detta är sista jobbehelgen för mej, vill ju vara hemma med familjen!
Men en sista dag fick det bli och jag fick undan en hel del på förmiddagen
och sorterat upp i "min ordning", vilket kommer att underlätta en hel del
i fortsättningen för mej! 12.37 körde jag därifrån och hem till middagen som
Rasmus fixat till därhemma. Christer och Lucas var på nördmässa i Malmö.
Direkt till IP och tittade när damlaget spelade mot Röstånga. Jämn men ingen
så bra match. Kvidingenvann med 2-1 (tror jag det blev).
Körde ner med Tekla till grusgraven där hon fick springa av sej ordentligt.
Skulle kört Dana till Ljungbyhed men hon fick skjuts av Jeanette som
ändå skulle köra hem med sin dotter efter matchen.
Stack då istället till Åstorp och handlade lite kvällsmat t ill barnen och snacks
till vuxna.Lämnade brickorna som vi haft till smörgåstårtor för längesedan,
oxå - äntligen!

Hemma igen blev det dusch och påklädning(fick strunta i att dölja
de grå hårstråna...),
Sebastian, Jeppelina, Marie och Anders kom hit en stund innan vi körde till
Ljungbyhed och Ljudbangen.

Mat från Bjärhus - grillat och gott!


tidigt, inte så mycket folk än

Duktiga Jeppelina fixade kaffe till oss - gott efter maten...   :)
Efter maten lyckades jag bryta klacken på mina kängor och kunde inte
på nåt vis få dit den igen utan snälla syrran körde hem mej till dem så jag
fick låna hennes, lite lägre men annars rätt så lika mina .
TACK, SNÄLLA ANNIKA!!!
Kom tillbaka lägligt till ...

"Southern Kings" skulle spela. Vilket de gjorde mycket bra, även om jag
saknade vissa gamla bandmedlemmar på scen.

Marie och jag lite suddiga!

Här satt inte jag så mycket - alldeles för många vänner från förr att prata
med under kvällen så det hade jag inte tid med! 

häftigt blomsterarragemang vid "lilla scenen"
Rydell och Quick spelade på stora scenen och gjorde det med tryck och
drag!! En riktig rock-show med lampor, blixtar, och massor av trummor!!

Så här heter de och om ni chans - missa inte dem! (dvs om ni tycker om
rock, dansbandälskare är det kanske inte för...)

i "logen" efteråt
Riktigt goa och coola - hoppas på att få se dem igen!!

Tog ett tag innan vi fick tag i taxi hem, Basse och Jeppelina hade skjuts
som hämtade dem till Ängelholm men vi andra fyra fick snällt vänta
och vid tre kröp jag ner i min säng.
Dana sov hos Ida i Lj-h, Rasmus,Karro och Lucas sov hemma.

Tack alla som ordnat  Ljudbangen - det gjorde ni bra!!

puss puss    /L8

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Tack för din reklam, det kan vi behöva till nästa år. Du måste ändra datum på kamera. Kram syrran:)

Kommentera här: