0

frukostätartävling

Vaknade vid 07 men låg kvar ett tag till innan vi gick upp och duscha för att samla ihop oss till frukost.
söt 3 våningsfat med pålägg och annat gott
här är Britt-Marie och Per mot klabbet
fast klabbet vann frukost ätar tävlingen !
utsikt från rummet, säkert hur vackert som helst på sommaren!
Christer tog oss hem till Kvidinge även om vi undrade ibland o vi nånsin skulle komma hem  :)
Hemma så kramade vi om ungarna Dana hade passat Alex och Felix hemma hos oss under natten.
Packade upp väskan och fixade lite innan jag tog...
en tur till grusgraven med Tekla.
en sista blåklocka stå nere vid grusgraven
Såg en film om vampyrer  - nja sådär. Blogga och försökte få ihop en kalender som jag kunde synka ihop med mobilen - gick inge bra! Lucas och jag körde till maxi (för att Lucas behöve handla nåt till sin skateboard),
för att veckohandla. Fick köpt en massa sallader och salladstillbehör till mina luncher och kvällsmat till denna vecka för Christer lämnar oss i sticket en vecka nu. Hemma igen så gjorde Christer vårrullar som vi åt och nu är jag mer än redo för att komma i säng, för det kommer bli en intensiv vecka den som kommer nu!
 
Vi hörs och ses!
/L8 ♥

Kommentera här: