0

Häckeberga slott

Sååå nöjd med min lördagsförmiddag! Först en rask skogsrunda med Tekla på 30 min  sedan tog jag henne till grusgraven där hon fick springa av sej "det sist", med tjugo turer ner för att hämta pinnen, för att Rasmus skulle ha hand om henne resten av dagen. Hem och åt frukost , körde till Klippan och var med på Pump-pass - lite tyngre än jag haft innan. Hem och  satte igång att tvätta (3 maskiner tvättade och upphängda under förmiddagen), manglade en hel del handdukar och lakan, dammsugade hela huset , städade till ungarnas rum, städade alla tre toaletterna, och under tiden lagade jag middag till familjen, duschade och packade min "helgväska". Kl. 14.28 var jag påklädd med ytterkläder, min väska stod klar i bilen och jag var redo att åka 14.30 som det var sagt! Jag körde Britt-Marie, Per, Tina, Lars och Christer i min bil till...
Häckeberga slott
för att provsmaka...
whiskyn Dr. Alf
väldigt god har den blivit!
Tina drack pava istället för whisky
men vi andra drack whisky och gott var det!
När vi provsmakat klart och godkänt den gick vi till rummen och gjorde oss rdedo för.....
 kommer i nästa inlägg!!!  
vi ses!
/L8 ♥

Kommentera här: