0

Två extra snygga killar i familjen.....

Lena smsa mej lite över 05 då stod jag och hängde upp tvätt och hade glömt bort mej....
På med jacka och kopplade hunden och sedan gick vi i rask takt morgonrundan.
Christer och Dennis hade precis kört iväg till Tyskland för att inhandla höstkollektionen!
Gjorde mej i ordning och stack till jobbet.
skulle godkännas... ett lock till en sprayburk
en intensiv dag som vanligt och jag hade bestämt mej för att köra 14.10 men kom iväg 14.50
och ändå känns det som jag borde varit där sju timmar till denna dagen...
men Lucas och jag skulle simma - det var bestämt - så det gjorde vi!!
1000m blev det för mej - lite ovant men nu gäller det bara för mej att bättra tiden för var gång!
Inom Storköpet och handlade lite till kvällen och helgen.
Hem och där hittade jag Christer och Dennis......   rätt så "glada"
Christer ledde jag till sängen för han behövde vila lite....
Åt kvällsmat med ungarna och seda kom fam.Johansson(Nyköpings) ner till B-M och Per.
Körde dit och satt och pratade med dem efter jag lämnat Dana och Elin på sporthallen i Åstorp.
Vid 21-21.30 nån gång kom Lucas på sin skateboard och Christer.....på inlines.....
Kanske inte ett av hans klokaste belut men han var hyfsat hel och glad!
Per och tjejerna ringde för hämtning nästan samtidigt så jag körde till Åstorp
hämtade hem fyra tjejer och lämnade dem i Kvidinge.
Vidare till Klippan och Söndraby för att hämta Per som varit på whisky provning.
tog hjälp utav GPSen
Var hemma hos B-M och Per till 00.30 då jag körde hem oss och hemma hittade vi
Rasmus som vilade till sej på hallgolvet efter att han och Eric hade badat i baljan.....
några detaljer lägger jag inte ut om det...   :) men jag blir förvånad om han vaknar
pigg i morgon, jag eller om Eric är pigg (kollade upp så att han kommit hem till sej,
annars hade jag fått ut och leta!)
 
Vi hörs!!
/L8 ♥
 
 
 

Kommentera här: