0

Vecka 45 mån-tors

Måndag : en härlig morgon
vacker sol uppgång
Jobbade vanlig tid 7-17...ungefär, hem och tog ut Tekla, bytade till träningskläder och körde tll Klippan för att träna PUMP - skönt! Fixade med tvätten fram tills jag gick och la mej.
Tisdag
Jobbade då oxå vanlig tid 7-17, summan av dagen = en riktigt usel arbetsdag!!   hade morgonmöte med Vallentuna-tjejerna på inköp - inget dåligt med det...
Lunchade på Ingeborrarp tillsammans med Christer och Pernilla - åt en god kotlettrad.
Jobbade några  timmar till innan vi hade eftermiddagsmöte i Aerosolfabriken
Chefen bjöd (med mina pengar!) på glass på månadsmötet världrekord i 497000 burkar gjorde under
oktober månad,.... på mållinjen - men snart klarar vi drömgränsen!
Pernilla lärde mej ett nytt  kontorsuttryck om jag inte hört innan : Att släcka bränder-
precis så kändes det under hela tisdagen - jag släckte bränder och finck inget annat gjort under hela dagen!
På kvällen tränade jag combat för Martina och svettades härligt! Hemma igen tog jag det sista i tvättstugan - så var allt tvättat från semestern! Direkt i säng efter det!
 
Onsdag
Började redan kl.06 för att få undan en del innan mail och telefon satte igång! Fick gjort en del.
Christer var på kundbesök under hela dagen, och började lite senare vilket gjorde att han tog Tekla
på morgonen - skönt nu när jag skulle börja tidigt! Slutade vid 17.30, körde hem och hämtade Lucas mutade med honom till Väla för att byta skor till honom till ett par som passade!
Sushi med Lucas på Väla -med misosoppa och han tycker nog lika mycket om det som jag gör!
jodå det går ju inte att bara titta på kläder måste leka lite oxå!
hans underbara gaymin....som han själv kallar den för! Hittade både skor till honom och till mej,
båda våra som vi köpte i somras har rasat  nu - så nu blev det högklackade vardagsskor igen!
Köpte byxor och tröja tilllilkillen oxå - fast inga Manchesterbyxor!!
På hemvägen körde vi inom MAXI och handlade mat -ca 30 min -- bra jobbat!
Packade upp maten hemma och sedan somnade jag, efter runda med Tekla
Torsadg
Vanlig tid igen på jobbet 7-17 . Fick undan en del gammalt under dagen och så fick vi tillbaka en kär arbetskamrat som varit hemma et tag nu.Lunch på Woodland bara jag och Christer, vi längtar båda till vår vuxenhelg i Stockholm....  Kämpade in i det sista att få undan så mycket som möjligt då jag inte ska vara på kontoret alls under morgondagen, mer det får ni höra om senare.
Hemma gick jag igenom passet  inför kvällen och sedan körde jag till Klippan och höll ett riktigt dåligt pass!
Efter ett dåligt instruerat pass - jag var kass idag!! Glömde mycket,  tänkte nog för mycket - tur det inte
händer såå ofta!
 Nu  ska jag göra mej redo för natten trött och ska upp tidigt i morgon för morgonpromenaden - undarar om jag får sällskp i morgn  :)
 
Vi hörs och ses, sköt om er - puss och kram!
/L8 ♥

Kommentera här: