0

Strömavbrott i Eket...

Gick rundan som vanligt på morgonen och började jobba 06.30 för ett planerat strömavbrott skulle komma mellan 8-13, fick undan en del och när väl strömen var borta så sorterade jag papper och satte in i pärmar
 
 
Maria som jag jobbar för var och hälsade på, fick reda på att mitt vikariat blir förlängt....
Lovade Dana att vara hemma lite över 16 och 17.20 körde jag från jobbet....
Snabbt hem tog tag i hunden och körde till skogen en snabb skogsrunda(nytt rekord!) och sedan direkt till Klippan och till Rebecka för att fixa till mina naglar.
så här blev de och jag är så himla nöjd med färgen!! Vi har kommit fram till att rätt så korta naglar är bra
på mej som inte är tllräckligt lugn och försiktig för att ha långa naglar och för att de faktisikt växer fort.
 
Nu är familjen samlad hemma efter träningar och vi är på väg ut i bubbelvattnet!  Slut som artist!!
En god natt!!  /L8 ♥

Kommentera här: