0

konferensdelen

Kom upp i lagom tid smet ut och gick en morgonrunda med Tina och Iza, fast utan Tekla - helt ok för min del!
Hann bli klar med allt jag skulle innan frukosten och direkt efter den konferens på ovanvåningen.

hotellfrukost!

ortoligt vackar rosor på borden!!
Iza
medarbetare från bl. Vilnius

medarbetare från Vallentuna och Eket

tror ni dessa är trötta sen gårdage/natten...?

rätt så trötta de oxå...

lite piggare!

jättepigga!

visst ser jag intresserad ut...

liten föreläsning om arbetsklimt...
under tiden fick jag masserat och fixat mitt hår
en annan föreläsning av Ulrika

mentometerknappar efter lunchen...

en enkät om företaget

lemmeltåg....
mot bryggan...

för gruppfoto
...
 Tror vi alla fick med oss ett och annat att fundera på. En bra konferens!
 
kommer mera...  /L8 ♥

Kommentera här: