0

MASSAGEDAG

Klockan ringde 06...- men fy vad trött jag var då!  Började rensa lite smått i massagerummet,
som skulle användas under dagen. Åt frukost, Christer kom ner och hjälpte med få undan allt i rummet. Masserade från kl.08 till 11.30 då hade Christer lunchen klar
.
middag: pasta med räkor, blomkål och tomater!!
Liten vila och sedan två massager till under eftermiddagen. Det är presentkorten som jobbas igen.
Kändes sååå sönt att "vara tillbaks" kändes som den förra massagen jag gav var i förgår....
mysigt att vara tillbaks!!
Dana var på IP och kollade match, Lucas var hos kompis under eftermiddagen och Christer lämnade huset för en kortkväll hos Johan tillsammans med de andra killarna. -På sin höjd ser jag väl honomi morgon middag.. :)
Jag satte Tekla i bilen och körde upp på åsen efter sista massagen.
en skön snabb runda med Tekla i skogen - det är ju vad vi behöver!!
Hem och fixa kvällsamt till Lucas, Dana och mej - trodde jag skulle vara ensam hela kvällen men fick gott sällskap av mina härliga ungar . Några pingis-matcher blev det oxå - mest i reklampauserna...
 
Det är rätt härligt - livet!! puss puss vi ses skuggan av marshallen!
/L8 ♥

Kommentera här: