0

Henke 30 :) Möte med systrar! :)

Sovmorgon.... orkade bara inte ta mej ur sängen i morse utan sov till kl.06!!! Yay! Christer hade Tekla i grusgraven jag  fixade med tvätt och annat. På jobbet inte allt för sent. Ingen promenad men en liten skogstur för att leta/plocka skalbaggsmat till djuren hemma. Christer körde tidigare för att klippas och jag lämnade Pernilla vid 15. Körde inom Jönssons för en säck med potatis, hem och mötte upp Christer, Dana och Lucas.. Ska förbereda för kvällen för ikväll ÄNTLIGEN ska jag få träffa mina systrar och deras familjer!!  Alldeles för länge sedan och jag har saknat dem så.
Och ett extra stor grattis till min (vår) snygge kusin som fyller 30 idag!!  Grattis Henke Penke! Försökte sno en bild på honom på hans facebook-sida men det var inte så lätt att hitta någon bild utan massa smink och andra människor...
Kom på att måste ha något från är vi var i London och träffade honom!
En sen natt på.... Aquarius...???    Ja, jag vet att jag ser extra rolig ut.... :P
puss och kram så hörs vi morgon!!

Kommentera här: