1

Paddel med klass nio på Björnekulla...

Tillägnad Jacob!
Danas klass behövde en klassförälder med när de paddla - klart jag följer med!!
Dana la ut frågan till dem om det var ok att jag la ut bilderna på dem i bloggen, ingen sa att det inte var ok och de som svarade sa att de ville att jag skulle lägga ut dem så här kommer de utan kommentarer....
OM någon misstycker så säg till direkt så plockar jag bort!!
Vi "landade" i Råbocka ,där Stefan pausa och Marie tog vid...(deras lärare alltså)
En helt underbar klass och sååå fina ungdomar!!! Är så tacksam att jag fick följa med dem, lära känna de flesta av dem och få vara i naturen i två dygn. Men Sa..n va kallt det var på natten hade en bra sovsäck tjockt träningsställ och ändå frös jag så det gjorde ont på natten. Vilket de flesta gjorde... Men när solen var på väg upp blev det uthärdligt igen!
 
Skrattade mycket, blev lite blöt, ramlade aldrig i ( bara riktigt nära en gång), och tacksam för min paddelpartner som var grymt bra på att paddla båda dagarna!!
/L8 ♥

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Supermom! både fotograf, paddelpartner och en god bloggerska! Dessutom en förträfflig arbetskamrat! Ibland har man tur! Kram från Pernilla

Svar: Ha ha, tack Pernilla!! Jag är glad jag har dej som arbetskamrat också - ett litet tag till i alla fall!
Lotta Henrysson

Kommentera här: