0

Träningsakademin på Gåsebäcksvägen....

Nya hörlurar när jag går och springer så bra! supernöjd att slippa springa och trycka in de andra i öronen hela tiden , vilket gjort att jag fått skav i hörselgången! De här fäster jag runt örat - som ett headset.
bild från när vi köpte väskor till henne.
Arbetade fram till 14, då jag körde till Klippan för att hämta Dana. Vi körde ( med väldigt lite bensin i tanken...)
till Hbg och träningsakademin. Jag är rätt kass på vad stadsdelarna heter i Hbg, inte så intresserad, och det fick jag ångra idag.... det tog tid innan vi hittade rätt fick ringa och tala om att vi var sena. GPSn var inställd på Danmark sedan Christer haft den sist och innan vi fick den till att fatta att vi var i Sverige.... Men vi kom dit 11min försenade. Dana skulle äntligen få sitt knä kollat. Ja, det var inte bra och behöver gå på rehabträning, med
början om 14dagar. Bra om vi kan få ordning på det och hon slipper ha ont. Det blev sallad till kvällsmat så Dana inte blir tjock nu när hon inte ska träna så mycket vanlig fotboll.... (enl. henne själv!) Handlade mat på vägen  hem och sedan körde jag direkt till Klippan för ett PUMP-pass som Tina höll i, GÖTT!!
 
Hemma igen hade jag en mysig kväll med mina ungdomar. Christer är i Vallentuna och kommer hem torsdagkväll.  Jag håller combat i Klippan på badhuset 19.15 ikväll - välkomna att svettas med mej!!
puss puss /L8 ♥

Kommentera här: