0

Vigselring

När vi var i stugan en vecka under semestern lyckades jag göra av med min vigselring.... Eller jag gjorde inte av med den för den försvann från sin plats vid min säng och förlovningsringen låg kvar  - väldigt ledsen och som jag har letat - flera gånger i väskorna som den kanske skulle kunna ha ramlat ner i - men har inte hittat den någonstans. Körde upp extra till stugan bl.a för att leta igen i/under/på/bakom sängen - men nä!
 
Igår middag ringde svärfar Per och ville göra mej glad!  Han hade hittat ringen!!
 
De hade varit uppe i stugan och tagit med sej en kasse med pantburkar och flaskor som vi inte fått plats med i bilen sist vi var där. När han skulle panta så såg han att där var glasflaskor och annat skräp som också låg där. När han sorterat och var på väg att slänga resten som skräp i luckan så ångrade han sej och tyckte att kassen var trots allt ok, så det var dumt och slänga den....
Tittar i den och ser en ring, och ser sedan att det min!! SOM jag har saknat den och så glad jag blev!
Lätt värt en flaska whiskey! :)  TACK så MASSOR Per!!
 
Puss & Kram /L8♥

 

Kommentera här: