0

Kvartalsutbildning.....

 
Morgonrunda med Tekla och Lena, halt som tusan!!
Lämnade Dana och Fanny(som vi hämtade hemma hos sej) vid körskolan i Åstorp för handledarutbildning.
Hem och hämtade mina halstabletter sena vidare till Tina för att sedan köra ner till Malmö. Många bilar i gropen på motorvägen och stor del av sträckan ner var näst intill snöstorm och inte så kul att kör i....
Äntligen på plats i Malmö fick vi redan på att det var inställt vilket de skulle ha meddelat oss på mailen på morgonen. Jo för jag startar nog datorn och mailen - har inget annat att göra då...
Tog luften ur oss och en massa energi gick åt. Jag kände att jag verkligen behöver extra kicken och inspiration till nya passet, vilket jag inte får annars även om jag ber om det och har bra förslag till det ...
Just nu är det mesta tungt...
Körde inom Entré för mat innan vi körde hem
fina juldekorationer
Wok, för sushin var stängd
När vi körde hem var det lika obehagligt och ännu fler bilar i gropen och helt galna långtradarchaffisar som kör som idioter, behöver jag säga att det inte var svenska reg.skyltar(och då förmodligen inte i heller chaufförerna)
som körde värst. Mer än tre timmars körning i snö...  MEN..
TACK Tina för trevlig och välbehövlig pratstund ;)
 

Kommentera här: