0

Hej, hopp....

 
Höll det fjärde sista passet i måndags på Badhuset...
 pestolax och bulgur - gott och nyttigt
Tisdag körde Christer och jag upp till stugan för att kolla till den och sätta upp lite (med betoning på lite) julsaker där.
julstjärnan uppe i stugan (och den fina skrothögen på andra sidan vägen...men det kommer bli snyggt och bra)
nysvabbat golv (behövdes:))
Onsdag det tredje sista passet...
 kassler, potatis,rödlök,ananas,äpple, ingefära och honung - jag tyckte om det D &L röstade ner det...
 
Torsdagens pass blev inställt, så nu har jag bara ett pass kvar den 30/12 kl. 17.30
Välkomna då!! Känns märkligt att efter så många år hållt pass för mej själv och hoppat in för så många andra,
att bara lägga av. Fast det kommer bara vara där jag lägger av... fortsätter någon annanstans - kan ju inte vara utan det!! :)
Jag fick en myskväll med Christer så det gjorde inte så mycket..
puss och kram /L8

Kommentera här: