0

TREVLIG LUCIA

Ännu en rymling från lördagsnatten.... STORA "spindlar" i vårt hus....
efter onsdagens pass
Nu (idag fredag)återstår bara fyra Combatpass för mej att hålla på Badhuset i Klippan.... får se var det blir sedan....:)
En härlig torsdagsmorgon
Torsdagen gick till att köra bil.... Dana till skolan, Rasmus till skolan, handlade mat i Hyllinge, hem och packa upp maten, hämtade Dana på skolan hem och hon bytade till träningskläder, vidare till Hbg och sjukgymnasten Mattias, hem igen efter lite mer än en timme, hämtade upp svärfar och körde honom till Åstorp.
Britt-Marie hade lämnat bilen i Åstorp och Per hämtade och körde hem den. Jag fyllde på ungarnas jojo-kort.
Hemma igen hann jag inte mycket mer än säga hej till Christer innan jag körde till Klippan för att hålla veckans sista combatpass.  Många timmar i bilen idag....tur jag tycker om att köra bil :)
plockade ner julpynt.... då gickdet så här mer lampskärmen i taket.... skit också...hmmm kanske dags att byta ut dem...? :) De har ju suttit där rätt många år nu...
Ha en riktigt god Lucia, kommer att se luciatåg ikväll och min lille tomte!
puss&kram  /L8 ♥

Kommentera här: