0

Nysnö på taken

Trött och sov länge idag, gick inte upp förrän vid 05.30behöver nog lite mer sömn nu än annars
-fast det gör väl vi alla lite till mans!
 
Nysnö idag oxå, skottning av trottoar
vintervackert är det i alla fall
Lunch på woodlands fläskfilégryta
tillsammans med Ohlströms+ ErByggare!
jobb-bilder....
detta är måndagsstegen - lyckades inte alls så bra under tisdagen.
Ingen sjukhusrunda i dag och får man ju vara tacksam för, har inte hört något om hur bilderna blev och
ärligt talat vet jag inte om jag önskar att de hittar något som man lätt kan ta bort eller att allt ska se normalt ut.
Vill ju trots allt veta vad det är som gör så här med Lucas.
 
Jobbade till 17.30isch, hem och bytade om och laddade för nästa jobb.
Ett combatpass för Klippans fotbollsdamer och när jag kom hem så var jag trött och gck i säng nästan direkt
efter jag ätit en hemmagjord hamburgare, ketchup och torrt bröd....... Mmmm va gott...... NOT!
 
puss och kram!  /L8 ♥
 

Kommentera här: