0

snart vet vi!

På jobb var detr mycket jobb som vanligt och det gick i ett!!
kollade nyanlända burkar bl.a och så papper, papper, papper......
En middagsrunda i skogen/vägen och en lunch sen på papperna igen...
en liten avtorkningsstepp var gång man kommer in.....
Kl. 15 kulle Christer och jag köra till utvecklingssamtal med Lucas, just då ringde mobilen och det var en av (den senaste) läkarna som har kollat Lucas i Ängelholm och den här kloka läkaren frågade om någon kolla borrelia innan på honom- men jag har ju inte full koll på vad de har bett  att få kolla i blodet.
Det visar sej att han svarade positivt på borrelia!  Det är inte säkerrt att det är det som gör att han svimmar av men rätt så troligt!  Vilken lättnad att de faktiskt har hittat något!! 
Men i morgon ska vi in för ryggmärgsprov, sen får vi se vad det visar.
 
Christer och jag körde i vars en bil (Christer körde Rasmus till skolan i morse för de skulle till Hestra med klassen, för att åka skidor) till Åstorp och till Björnekulla. Gick inte så bra för Lucas för att han har extra svårt att koncentrera sej på lektionerna nu under hösten/vintern och stö de andra i klassen....
Kan bero på att han är lite orolig i kroppen i väntan på nästa gång han ska svimma! Men vi hoppas att vi får reda på att han blir återställd och hjälper till extra med olika saker hemma och i skolan så får vi nog ordning på det (honom!) Hjälpte honom att rensa skåpet i skolan innn vi körde hem och sorterade upp papperna som låg lösa i hela skåpet.
sorterade papper!! Jag borde kanske lära mej och göra det själv.... 
Åt lite kvällsmat och sedan åkte jag med Lena till Klippan för ett combatpass med......
alla dessa superhärliga männsikor!! Fullt pass och massor utav svett!!!
Rasmus och Dana nyss hemkomna från träning och skidresa.
Jag slänger in handduken och kryper ner till Christer!!
 
Tack för idag! och håll gärna tummarna för att det går bra för Lucas imorgon igen!
puss och kram /L8 ♥

Kommentera här: