0

v. 5

Mycket jobb denna veckan.
Alldeles för mycket - så nu är skrivbordet fullt igen....
Christer har varit i Vallentuna under veckan, och vi andra har kämpat på i Eket.
Lunch på Fisk och Vilt tillsammans med Pernilla.
En tur ner med Tekla till grusgraven så hon fick springa av sej ordentligt
Det är ju mörkt annars när jag lämnar henne på morgonen och när jag kommer hem igen så är det mörkt!
Blir liksom inget läge att släppaa henne lös inne i byn.
Christer kom hem torsdag natt och fredag jobbade jag till 14.30 och Christer lite längre.
Jag körde direkt till Helsingborg för att hämta upp Rasmus vid skolan. Hem och packade väskorna i
ett huj! Skulle köra 16.00 och då var alla utom Rasmus klara...så vi kom iväg 16..15
McD i Jönköping på väg upp till Nyköping
Gick bra att köra och jag tog hela uppresan så skulle Christer ta ner resan....
Frukost på Hotell Johansson - va han kan den mannen!!  :)
Ett fantastiskt väder med några minusgrader och sol!! Lite Österrike-känsla!!
 
Så nu önskar jag alla en underbar måndag så hörs vi senare!!
Puss och Kram /L8♥

Kommentera här: