0

-17grader,ny kamera och Tupperware

Snacka om sovmorgon!! Vaknade av mej själv 06.45 - längesedan jag låg så länge en vardag!
Men det var välbehövligt och skönt! Christer och jag samkörde till jobbet och lite märkligt
att komma dit så sent och jag kom inte alls in i arbete.
Desstutom hade jag besök på eftermiddagen , en halvtimme försenad
och när han lämnade oss så var Christer redo att köra hem....
INTE så nöjd med min arbetsdag. Fast det var jag igår så det kan väl räcka för denna veckan... :)
När vi kom hem bestämde jag mej för att köra Dana och Fanny till Väla.
Jag köpte äntligen en ny kamera på Mediamarkt
en liten nätt CANON och än så länge är jag mycket nöjd!
Bortom FlowerTeam för att köpa lite blommor och SALAL till Christers pinnar.
Tankaoch tvätta bilen på shell
det behövdes en tvätt!!
och sedan tankade jag gas vid Filborna. Tjejerna var inte klara så jag körrde hem själv.
Pratade lite med Rasmus och Karro. Christer och Dennis gick med Tekla....
Kl. 19 körde jag till Åstorp för att vara med på Tupperware-party hos Pernilla.
Det är många år sedan jag var på ett sådant! Till slut blev det en lökhackare och en riskokare.
Väldigt god Lökssoppa som Pernilla gjort
Körde hem vid 23.30 (tror jag) och lämnade först av Sofi och Camilla och sist Marie i Kvidinge.
Dana och Rosanna kollade film, Christer gick och la sej direkt när jag kom hem och jag följde efter en stund.
Lite disk oh tvätt innan.
 
Tack för idag!  Kram /L8 ♥

Kommentera här: