2

Full fart!

En riktigt bra lördag för mej!
Kl. 08 gick vi nästan en timme tillsammans med Lena och Conny.
Fixade lite hemma och klädde om till träningskläder kl.10 var det dags
för combat i källaren på badhuset. Efter det bytade jag träningslinne drack
en halv flaska drickyoghurt och sedan på combatpass nr2 , 45 minuter mellan.....
Hyfsat mör och trötti kroppen gick jag hem och började städa.
Åt en panpizza under tiden som jag sprang omkring i huset. Men mellan 13.30 och 17.30 blev jag
nöjd med ett ganska städat hus. Christer var med Dana i Lund på innebandy, Rasmus var i Hbg på
 Airwipps invigning av nya parkourhallen. Lucas träbade fotboll och spelade på sin dator.
!7.30v när jag precis hunnit ini duschen kom de första gästerna. Men de tog inte så lång tid att klä mej,
så jag var klar när de andra oxå kommit. Så Lena,Conny,Mats,Linda,Mia och Misja kom hit och deras fyra söta töser. Lucas var på fest i Åstorp , Dana var på lagfest. En halvskadad Rasmus kom hem tillsammans med Karro. Vi åt alla Yacatana men sen kom vi av oss..... Skivan till wii var försvunnen, men men vi hade att göra ändå! :) En trevlig kväll med goda vänner!
 
Tack ni för ni kom och nästa gång provar vi med wii!!
Kram /L8 ♥

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snygging!
TACK själv för en superkulig kväll!!
Låter kul m Wii turneringen oxå...;)
Puss o kram fina du<3

2 Mia:

skriven

Hahaha, tack finaste L8P8 och Christer .. Inte konstigt att du somnade lite;0) efter att läst allt du hann med innan vi kom..
Massa kramar.. Wiiii!!!!

Kommentera här: