0

SHM

Nu var det längesedan jag skrev här och har börjat sakna det!
För de som inte vet och undrar kan jag berätta att Lucas mår bra och har inte
haft något migränanfall sedan vi var på sjukhuset. Hoppas det håller i sej och
att det var piken på alla små och större migränanfall som han har haft de sista veckorna.   
Mitt kamera har lagt av så det har inte blivit så många foto under jul och nyår.
Men några blev det....
Fick en liten överraskning av en arbetskamrat en eftermiddag...
den här lådan fanns på mitt skrivbord och efter lite funderande så kom jag på att inte lyfta bort den
utan jag tog en skiva och förde över lådan för att sedan vända den om....
vilket jag var väldigt nöjd med då det var en massa frigolitchips. Så nöjd!! Vilket det var andra
som inte var, någon annan gick på skämtet och fick städa en bra stund! 
Tillsammans med Sebastian och Pernilla festfixade vi ihop en fest på lagret den 21/12.
Julmat från Woodlands - gott på alla de sätt! Musiktävlingar och livemusik, en hel del dricka och en massa
skratt under kvällen. Ronny var snäll och skjutsade hem oss på natten. Christer och jag "råkade" hamna
inne hos Eva och Dennis efteråt... där jag såklart somnade till!
 
Dagen efter var det till att gå upp tidigt för att packa klart och fixa för en liten resa. Christer var och hämtade bilen i Eket, sedan körde Eva in mej, Dana ,Christer och Dennis till Helsingborg där Dana och jag hoppade
av vid Knutpunkten.
Precis lagom tid att hoppa på tåget mot Göteborg och vidare till
Norge och Oslo.
 
Allt flöt på bra upp. Fikade på Espresso House i Gbg. Hoppade av i Oslo och
började leta efter Scandic hotell. Efter en del om och men och till slut tunnelbana,
och vägfrågande kom vi fram till hotellet där vi bytade om och begav oss med taxi till
TelenorArena utanför Oslo. Blev avsläppta i en rondell, fick hoppa över ett stängsel och
till slut stod vi i kön in..... och där stod vi i 1,5h ungefär, -3 grader, blåst och lite snö.
Till slut kom vi in och var ordentligt nerkylda trots ordentliga vinterjackor.      
Inne i Arenanan var det inte mycket folk till en början men efter en timmeså
började det äntligen och det var smockfullt med människor!!
 
SWEDISH HOUSE MAFFIA!!!!     YAY!!  SÅÅÅ BRA!!!
En riktigt bra konsert med dem, och efter halva konserten var jag varm nog till att dansa igen!
Efteråt så stod vi i taxikö utanför i ca 2h......
Äntligen vid hotellet gick båda Dana och jag in på toalettgolvet och la oss där
för att bli uppvärmda! Sen gjorde vi oss redo för att krypa ner i sängen.
 
Sov länge gick ner och åt frukost och sedan upp igen för att chilla tills
taxin kom och hämtade upp oss för att ta oss till stationen.
Fick vänta i 35min på ett fullproppat tåg (och vi stod vid dörrarna,
människor ÖVERALLT!) innan vi lämnnade stationen!! Vi fick stå ungefär en
timme innan vi platser att sitta.....
Vid 20 var vi äntligen hemma i Helsingborg där våra killar hämtade oss.
Christer hade varit på bio med sina söner och sett Hobbit.
Trots bra konsert var det skönt att komma hem igen!
 
/L8
 

Kommentera här: