0

Underbart!

Gick med Lena på morgonen, 3 kms rundan och när jag var klar körde jag till Ängelholm för att
lämna blod.... karens på 4 veckor efter USA vistelse...:(  Till jobbet i stället...
En tårta från Marie som hade sin sista dag hos oss på Aerosol, hon kommer att bli saknad! Men önskar
henne lycka till med nästa jobb! Hon fick en gåva av oss som kommer att användas senare i år!
En middags promenad blev det ner till Handlar´n.
Jag slutade jobba 17.30, körde hem men inom Nielsens i Åstorp för att
lämna tårtrester. Packade kläder och sedan körde jag och Christer med Tekla mot stugan.
Inom McD i Ängelholm åt i bilen på väg upp. Handlade mat i Oskarström och sen äntligen.....
När maten var insatt i kylen satte vi oss på stranden... så jädra skönt!!
Bestämde oss för gå hem till vår granne för säga hej
Utanför gården hörde vi en välbekant röst som sjöng där....
Våldgästade då en fest (fast vi var beredda att gå efter vi sagt hej!) med ett gäng som hade kört rally
och som hade turen att Nick Borgen var nere för att skriva klart sin bok. Han är ju bara för skön den mannen!
Han och Gun körde efter ett tag och vi festade vidare med de andra. En kille var riktigt duktig på att bugga
och som vi buggade! -SKITKUL!! Framåt natten gick vi hem och åt lite ostbricka tills jag somnade i soffan...
Paradiset!!!

Kommentera här: