0

Jimmy Choo

En dag som det flrsta andra men med lite upprörda känslor på mitt kontor.....bland skulle man vilja visa "sitt vanliga jag".... ha ha vi får se om det kommer fram där.
nya krukor i fönstren!
Fick gjort vad jag skulle och llite till.Kl.17 körde jag till Ängelholm och till Electa för att Ewa skulle ta hand om ögonbryn och annan ansiktshårväxt,
Näste man...kvinna till rakning!!!
Skönt när det är gjort ...inte så skönt under tiden! Kände att det var dags för något  nytt i mit liv! Smink?
Parfym? Kräm?   Det blev.....
En ny i butikerna som luktar väldigt gott!
Flaska formad som en gammal sorts blixt och av märket  Jimmy Choo.  
En dag-parfym - kanske lite för dyr för det men det var det jag var ute efter..
Hemmagjord sushi till kvällsmat - alltid lika gott t.o.m med vitvinsvinäger i stället för risvinäger.
Efter maten gick jag kvällsrundan med Tekla och sedan satte vi oss och titta på Grey på tv med vars ett glas vitt! Det behövde jag efter dagens upprörda känslor :) "Lekte" Lucas som tyckte att hans föräldrar var hur korkade som helst som inte förstod reglerna, kramp i magen som jag skrattade åt honom!
 
HDSL /L8 ♥

Kommentera här: