0

Full dag med barnen :)

 
En tur på IKEA
Körde till Åstorp, pigg och utan huvudvärk :), hämtade Dana och vi körde till Väla.
Såklart vars en smoothie från "Naked Juice Bar"
Murgröna från Ikea
Det viktigaste: Jacka till Lucas, ljus som ska bli adventsljus
Hemma igen så packa jag in bilen med Rasmus, Karro, Christer och Tekla, körde upp på åsen. Vi var inte det enda som ville ha frisk luft och solsken idag... Men vi gick stora rundan och slapp de flesta människoran så Tekla fick springa lös den mesta tiden.
Mycket spring i själva skogen för dessa två
Friskt och jätteskönt ute!
6 km, är hela rundan
Hemma igen åt vi lunch: spagetti och ost-skinsås. Körde Rasmus till Åstorp, där Dana och jag
hämtade upp Martin. Körde till Klippan och Badhuset. Dana cyklade, Martin höll henne sällskap och
jag simmade, tyvärr blev det bara 500m denna gången också.
Upp på åsen med Christer och Tekla igen för att plocka björnbärsblad till Christers djur.
Vid 17 körde jag, Lucas, Christer, Martin och Dana in till stan. Lämnade Dana och Martin på filmstaden,
där de skulle se Hungerspelen2. Rasmus och Lucas skulle träna på Jutan och Christer och jag följde med in för att titta på dem. Får se om jag kan lägga upp filmerna som jag spelade in med dem.
Underbart att titta på alla som tränar där hur omtänksamma och hjälpsamma de alla är mot varandra.
Ingen konkurens utan bara peppningar och tips på förbättringar. Tyvärr inte en enda tjej där.... får se om jag följer med in och tränar med dem nästa vecka.....
SÅÅÅ KLOKA!
Hemma igen efter 1,5h så åt vi fondue med killarna.
Ett avsnitt SOA efter maten. Dana kom hem och efter en timme ungefär körde jag henne (helt förtvivlad var hon) till Martin där hon fick sova över. La mej själv direkt när jag kom hem därifrån.

Kommentera här: