0

Måndag

Måndagsmorgon flöt allt på och jag körde till jobbet i god tid med Christers bil. Han i sin tur gick bort till Bruno för att hämta min innan han körde till jobbet. Tyvärr var min bil inte klar, men Christer fick ju ta den ändå.
Stod vid lösviktslinjen (där etikettmaskinen strulade)hela dagen och slutade kl. 16 som vanligt.
snart i butikerna redo för vintern... ;)
innan jag visste att det var fotograferingsförbud i badhusets lokaler - någon har missat att informera personalen om det...
Ett pass med André på scenen och jag på golvet bland deltagarna, jag själv var bara uppe låt 6, det andra låtarna (utom 2:an och 7:an) hade jag headsetet medan André fick "visa".
 
Körde hem med Lena i bilen. Duschade, åt sedan körde Christer och jag till Halmstad (inom Ängelholm för att tanka gas i bilen och kaffe i oss. Inom Halmstad på vägen och sedan lämnade/hämtade och fixade vi lite i stugan.
Sov där över natten.
 

Kommentera här: