0

Onsdag & Torsdag v.47

 
Under onsdagen så städade jag huset och framför allt uterummet, plockade in blommor och vattnade resten av husets blommor. Plockade och fixade. På kvällen så var det Combat som vanligt.
Efter kvällens Combat pass
passade även på att städa mitt skåp i personal omkl.
TORSDAG
Jobbade på lösvikten i produktionen i Eket. Iceremover så det stod härliga till ... eller njä det strulade en hel del.
köttsoppa till lunch - ätbar
Slutade 13.30, körde direkt till Klippan för att hämta Dana på skolan. Plockade upp ElinM på vägen. Bytade kläder hemma. Jag från jobbekläder och Dana till träningskläder. Körde in båda tjejerna till Sjukgymnast Mattias i Helsingborg och Idrottens hus.
Passade på att tvätta bilen och köpa en kopp Latte innan jag körde tillbaka till dem.
Tror den här övningen gav Älin en massa träningsvärk i rumpan... -Stämmer det?
Fler knäövningar och sista dagen med stödstrumpa - lycklig Dana utan stygn, svullnad och utan strumpa.
 Nöjd med mina steg under dagen ! :)

Kommentera här: