0

Balkongräcke

Får hjälp att putsa balkongräcket - så skönt och snyggt blir det!
Fastnade vid datorn men fick en hel del gjort där så jag är nöjd ändå.
Hämtade Dana på skoan och körde henne till Matias sjukgymnast, hon kämpade på väl som vanligt och nästa gång skulle det köras tester igen. Inom apoteket och maxi för lite nötter sedan inom Martin och hämtade upp honom.
Hemma så och jag gjorde pestolax och ris och broccoli/haricot verts, gott enkelt och nyttigt!
När Christer kom hem så skulle vi cykla....oh springa.... eller jag skulle och han kanske skulle hänga på..... SÅÅÅ kassa vi är!! Jag började lägga ut saker att sälja på tradera och sedan blev det ett avsnitt Suits....
Nu ska jag i säng, så det kan bli en fantastisk dag i morgon oxå! 
Puss och Kram och Go natt!
/L8<3

Kommentera här: