1

Ute....

Höll PUMP-pass mellan 17-18, duschade på gymmet. Körde till Misja i deras nya hus för att låna ut en värmefläkt och gå husesyn :) Stort grattis till familjen Svorono - det kommer bli supermysigt! :)
Hemma åt Christer, Lucas och jag lamm till kvällsmat. Efter maten körde jag till Helsingborg för att titta på Skånelaget som spelade mot Stockholm. Tog en stund innan jag hittade en ledig p-plats, men då hittade jag samtidigt fam Jönsson eller tre av dem i alla fall. Satt tillsammans med Marie & Anders och tittade på matchen
TACK Marie, för fotona!!
(Är det någon som vet om det är Micke Gräntz som är speaker och brukar vara det i Ängelholm på deras matcher? Tycker det ser ut som honom och det är många år sedan vi träffade dem)
Tyvärr så spelade Stockholm skjortan av Skåne, även om de (Skånelaget)var bra och verkligen kämpade hela matchen.
Slutade 4-12......  och så var Skåne ute ur turneringen.
Dana som varit på plats hela eftermiddagen ville pussa Martin innan vi körde hem, och då mötte jag Martins gulliga mormor och morfar i korridoren. Mormor trodde att Martin var lite upprörd över förlusten.... ;) tja kanske - han är ju inte så tävlingsinriktad....;) Men han var glad när han träffade Dana. Louise Bertram åkte med oss (inom 7eleven för lite godis...) hem till Tåstarp utanför Ljungbyhed. Dana och jag var hemma vid 23.30
Kröp ner till Christer som redan gått och lagt sej.

Kommentarer:

1 Pernilla :

skriven

Tjing, det är Micke Gräntz som är speaker på FCHs matcher och tillika på Outdoor :-) kram!

Kommentera här: