0

Hallå!

Söndagseftermiddag/kväll på IP. Damlaget mötte Tjörnarp(?) och vann.
 
MÅNDAG
Kom upp som jag skulle och kom ut med Tekla, sedan körde jag till Klippan för att jobba min sista dag
(på ett tag i alla fall), funderat och kom fram till att jag behöver få ordning på en hel del saker innan terminen börjar både för mej och de två yngsta ungdomarna. Så när jag jobbat klart så körde jag tillStorköpet för att handla mat. Fixade middag till oss fem som var hemma då (Christer jobbade men Martin var hemma).
Körde en runda till tippen, lämnade saker som skulle tilloppis och putsade förnster. Lucas kompisar kom hit för LAN. Gjorde Yacatana efter önskemål. Kvällsmat och avslutade med ett avsnitt SoA på datorn i sängen.
Nedanvåningen var ockuperad med datorer och  bad i baljan. Tror de hade kul, för det lät så ;)
 
TISDAG
Kom upp ordentligt, killarna satt i badbaljan (fortfarande eller igen..?) jag gick ut med Tekla, Christer körde till jobbet innan kl.06 - det händer inte ofta....duscha och körde till Ängelholm och sjukhuset.
53:dje gången och 133 i Hb
 
Härligt väder även idag! :)
Såhär ser matrummet ut hos oss nu, några av killarna klarade sej inte längre utan somnade i soffan nu
på morgonen.
Fortsätter mitt hemarbete nu så det ryker , eller blir rent och ordentligt i alla fall..

Kommentera här: