0

Mindfullness...

 
Skyline Halmstad... ;)
Mindfullness var inte mitt ämne precis! Har varit med om olika sådana saker som kroppscanning, och känna efter i kroppen (vilket jag för övrigt är bra på, det gäller att veta när man ska ignorera och när man ska kolla upp det).
Detta var omständigt, drygt, tillgjort och jag tänkte bara på FilippaBark när hon är sextio år....
Fast andra i klassen tyckte om det så det gjorde säkert någo nytta någonstans men inte hos mej.
Vi ägnade en timme att analysera två russin......... en timme!!?
Går förbi en sorgsen kyrkogård när jag går till parkeringen där bilen står parkerad om dagarna
Hemma så fick jag vänta på tåget igen... synd att man inte kan köra under spåren i stället som man gör
på 2000-talet!!!
Körde Dana, Martin och Emilia till Eket för fotbollsmatch. Personligen tyckte jag Kvidinge var ovanligt, nästan pinsamt dåliga( jag vet, jag kan inte fotboll) och halva matchtiden låg någon Kvidingespelare och böla.
Men de som stod på benen hela matchen (där var ju faktiskt flera som inte skadade sej) och försökte, fick höra från plansidan - Det gör ont att spela fotboll, bit ihop!  -???? Säg det till dem som bölar inte till dem som redan biter ihop!
 Fysträning på riktigt, så de inte går sönder, orkar springa och har muskler att kunna ta smällarna är nog det som behövs tränas upp.  Men jag vet, jag kan inte fotboll....
8-1 förlorade de med!

Christer kom dit direkt från flygplatsen - då stod det 4-1, han tittade en stund sedan körde han hem.
Hemma igen stekte Dana,Martin och jag upp kycklingfileér, åt och sedan gick vi och la oss.

Kommentera här: