0

Tito 17

Upp och iväg till Klippan, där jag jobbade förmiddag.
Cyklade runt på gatorna..gick in i någon lägenhet då och då... ;)
Nejdå, det var en full men inte ansträngande förmiddag
toalettselfie...
Tänk på dessa ställena när ni tvättar händerna.
När jag kom hem hade Christer gjort pyttipanna, gott! Han hade även lyckats få tillgång till min teliamail som jag inte kunnat öppna alls detta året, trots mnga försök hos Telia, men nu äntligen! Över 1800 mail satte jag mej för att sortera och slänga, nu är där ett tiotal kvar så ska åtgärdas. Duschade och gjorde mej i ordning för kalas.
Dana, Christer och jag körde till Röstånga och Nilssons
...kan bara beklaga... ;)
Nejdå, jag är så glad att framför allt att Corre mår bra efter pärsen nere i Turkiet med EP-anfall ( eller vad det
nu var?) Och jag är väldigt glad att den andre töffen är med :P :D
Supergod fisk/skaldjurssoppa (och ja! Jag vill gärna ha receptet Tina!
Våra ungdomar
vi gamlingar
Enhjuling eller Airwheel
Fick äntligen höra när Tito, födelsegrisen,spela gitarr. Riktigt duktig!!
TACK Nilssons för ett trevligt kalas med god mat och många skratt!

Kommentera här: