0

Vilken härlig dag

Det känns så i alla fall! Gick morgonrunda med Tekla våra vanliga 3km (och jag har glömt byta håll!!)i regnet, men under tiden vi gick så flyttade sej de mörka molnen och gav plats för en blå himmel, Tackar vi för!!
Tömde diskmaskin och hängde upp tvätt, väckte Rasmus och körde till...
Klippans badhus för 1000m simning
Tillbaka hemma igen så gjorde jag havregrynsgröt till Rasmus, Christer och mej. De andra två hade redan ätit.
Rasmus har cyklat till Jönsson för att plocka päror, Lucas har tagit bussen, jag ska snart köra till Halmstad och  Christer är kvar i huset... Jag har äntligen anmält till CSN att jag verkligen börjat skolan!
Idag blir det Hälsopedagogik i skolan, härligt!
Mår så bra nu och är så glad att min träning och min sunda kost är igång igen och att kg faktiskt försvinner , sakta men väldigt säkert - Så Lena, jag tror nog att även jag klarar 10kg till lördag.... ;)
Eller...., ja, kanske inte....

Kommentera här: