0

Farande och flängande...

Så snabbt dessa dagar har gått!! Var på Lian mellan 8 och 16.55, och den dagen bara försvann!
Körde först ner till Knutan med en ungdom som skulle vidare uppåt i landet sedan vidare för att föra en ungdom som blivit vuxen till annat ställe i Skåne, fast det ändrades väldigt hastigt till ett annat ställe.....
Knutan...            
Efter lämnandet så hade vi tillsyn hos ännu en ungdom.                                                                                            
lämnade en "skylt" som vi fixat till honom

Slutade lite väl sent skulle slutat 16.30 men kom inte iväg förrän 16.55, i vanliga fall hade det inte gjort så mycket men just idag när jag hade ett annat "möte" inbokat blev det stressigt...
Körde snabbt inom shell och köpte två liter lampolja och latte med lussebulle. Åt och drack på vägen hem. Hällde lampoljan över mina poiar, bytade kläder, sotade ögonen och körde till Lungbyhed för att vara med på Ur & Skurs luciafirande i gamla flygets lokaler. Tyvärr har jag änu inte fått några bilder därifrån, men hoppas på några lite senare....
Efter poiandet så körde jag hem till syster yster och hennes familj. Trevliga två timmar...för mej kanske inte för dem så mycket för jag pratade hela tiden! Lämnade grinchens handske och fick med mej flipflops, hårspolar och ät/hår pinne med mej hem. Väl hemma så fick jag plocka fram och tvätta Lucas stjärngosseklänning till morgondagen. I säng och halvsov skitkasst hela natten. Dessutom var jag uppe mitt i natten en timme för tvätt, disk och städ! Vet inte riktigt vad som händer med mej, förmodligen är det brist på träning....
 

Kommentera här: