0

Julbord!

Södag eftermiddag så spelade Dana träningsmatch i Klppan med Klippan mot Hasslarp, på konstgräs.
tyvärr förlorade Klippan
MÅNDAG

Gick med Tekla och sedan var jag på lian tillsammans med Luis från 9 till 21. Fastnade i slutet på planteringen för att kolla och åtgärda ett stopp i avloppet. 
Erkänner att mitt lokalsinne som jag alltid varit stolt över sviker mej..... Jag var säker på att jag hittade till denna ungdomen för att jag har varit där två gånger innan, efter att vi snurrat runt på gatorna där ett tag blev jag tvungen att erkänna mej besegrad och bad Luis ringa till boendet för att få adressen för att
kunna knappa in den på GPSen. Skit oxå! Att jag var nära spelar ingen roll :(
 
TISDAG
 
Gick med Tekla, tabata-plankan och sedan satte jag igång i huset!
fick ett fint julkort på dessa underbara tjejer!
ONSDAG

Lian mellan 9 och 23, Överlämning, larm-information och så för mej årets enda
JULBORD!  som Jonas husfar hade fixat till  väldigt gott och riktigt god grönkål!
Var med Vasso och hämtade present till chefen nere på stan, var med Luis och kollade pris på spel på båda Ö&B-affärerna, var med Marianne på tillsyn. Vid 19 så poiade jag för personal och killarna, vilket verkar ha blivit uppskattat. Avslutade kvällen med att dansa bachata och lite salsa, jag Sofia och några av killarna - vilken skillnad - vet att jag aldrig har varit med om att svenska tonårskillar komer och säger - jag vill lära mej dansa - visa hur! Tror tyvärr inte att det någonsn ommer att hända. I vilket fall skrattade vi och hade en riktigt rolig stund. Jag fick t.o.m julklapp från Trappan - supergulligt!
Blev såklart tvungen att öppna julklappen när jag kom hem ;) 
 
Nu kommer jag att ha ett blogguppehåll i några dagar, det kanske kommer in ett eller annat spontan-inlägg men jag tvivlar på det utan vi ses och hörs nästa år! Vårt hus kommer att fyllas av vänner under en period.
 
 

Kommentera här: