1

Nästan storm ju!

En blåsig natt och en blåsig morgonrunda, fast den blev bara halv för Tekla ville inte vara ute längre, med hunden. Körde till Klippan och började jobba kl.07.15
Blött och blåsigt!                                                                                                                                                              Så pass att jag valde att inte cykla utan gick okring mellan de gamla under förmiddagen. Kände att det var "fel" dag att jobba i hemtjänst på.... fast det gick ju väldigt bra ändå. Slutade 30 minuter senare än utsatt, mest för att dator/viva klabba när jag skull signera men oxå för att det krävs mer tid till arbetsinsatserna (vilket jag snällt meddelade).
Körde hem vid 13, åt pestolax (som Dana gjort kvällen innan), satte mej för att skicka in Lia-uppgifterna till skolan. Då ringde Lucas (som inte alls behövde matsäck idag utan det var "en annan vecka") och vi hade bestämt att jag skulle hämta upp honom på skolan för att köra till väla för han skulle köpa ..
andra delen, att ha med på semestern!

Dana har beställt armband till oss (och Fanny), som stöd och hjälp 
 
Fight Rape
 
Hjälp oss att sprida budskapet! 

Vi anser att samhällets syn på kvinnovåld och våldtäkt är otroligt viktig. Vi behöver din hjälp för att förändra attityden. Hjälpa oss att nå ut med detta viktiga budskap och sprid budskapet runt folk i din närhet. 

Vi skänker 50% av ditt köp till The Swedish Association of Women’s Shelters and Young Women’s Empowerment Centres.

För ännu en god sak. I januari kommer jag att lägga en del av min tid för att hjälpa och var stöd ideellt,
men berättar mer om det senare...

Kommentarer:

1 Syster A:

skriven

Jag har också önskat låt i musikhjälpen

Kommentera här: