1

ÖVERRASKNiNG!

 Jag har lite jobbigt med för mycket överraskningar - även om jag uppskattar dem och tycker det är jättekul.
Läser nästan aldrig i Chisters mobil men i torsdags kväll när jag kom hem från Annika och Mattias så lämnade Christer sin mobil efter att ha stått och gjort något med den en längre stund. Det kom ett sms till honom och jag bara kände att jag behövde titta och det var från syster Annika.... Öppnade och kollade vad hon ville - Hon svarade något om att de gärna kom på lördag....
Innan jag åkte och badade, så ringde de från jobbet och ville att jag skulle jobba på kvällen. Frågade Christer ( i vanliga fall hade jag bara tackat ja!) om jag skulle det ,eller...? ;) - Nej! ..Det tycker jag inte... Så jag tackade ner till jobbet.
 
När Lena och jag badade och innan vi körde hem så frågade jag vad de skulle göra på kvällen. - Vi ska bort! Svarade hon lite lite väl snabbt. så då fick jag det bekräftat :D
Malin & Poppes bil stod utanför vårt hus. Lena skulle gå från vårt hus till matöppet... och ville inte bli skjutsad dit. Jag väntade in henne inne på vår gård när hon kom tillbaka. Jag såg att det var fixat hemma och i uterummet.
 Dessa underbara människor var där i vårt kök och började sjunga för mej!
Annika&Mattias, Mark, Lena & Conny, Malin & Poppe, Dana(Martin kom senare)
Rasmus & Karro, Lucas, MiaMaria och Jolina

Sååå glad och tacksam för dem och det de gjort!
 En magnum Moet från min man
 Dessa tre från vännerna (har inte smakat någon av dem så det var extra kul!)
Och dessa  från Dana!
 
 Pilkastning och lekar på uteplatsen
Efter det lagades det mat!
 
 
 Alla (utom jag) hjälptes åt!
Superhärligt att alla kunde stå runt vasken/bänken för att skära, steka och allt de gjorde!
Dukades i köket alla åtta platserna vid bordet och runt hela köksön
 God förrätt med räkröra på kavring och med kaviar på toppen
ALLT var supergott!!!
 Glömde att fota efterrätten med glass och varma bär.
En fortsatt trevlig kväll med lite dans skratt och snack!
 
TACK, JÄTTETACK ALLIHOPA!!!
Tack till familjen för ni hade städat så fint så jag slipper göra det idag när jag är liiite trött och sliten ;)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Lovar att nöjet var helt på vår sida!! Ha nu
en skön semester// Malte

Kommentera här: