0

Alla hjärtans vecka

 
Japansk wok som Lucas själv lagade till oss i tisdags - gott!
I tisdags städade och planerade jag hela dagen och på kvällen var det combat ett överfullt pass med 24 deltagare och mycket svett, musiken fungerade perfekt men mic fick jag vara utan, aha ja det blir lite mer kraft när jag skriker ut i stället för att prata ut quandet.....
trött,svettig och nöjd!
Onsdag jobbade jag från 07.30 till 17.00
och på kvällen var det dags för pump, gick hyfsat tycket jag, ska bara försöka få in koreografin lite bättre och klara mej utan fusklappar ;)
En snö/regnig blöt torsdagsmorgon, vi valde att bara gå halva rundan Tekla och jag.
snö på väg till Ängelholm. jobbade 07.30-17.00
fm-fika i Bäckagårdstunneln....
VARFÖR??? Kan de inte slänga det på tippen i stället för i naturen? VIDRIGA MÄNNISKOR!!!!!
På kvällen boxades vi Christer och jag, Lena & Conny (!:)) med Misja som instruktör.
Tack Misja för träningsvärken!
Morgonpromenad med Tekla och är nu redo för tredje långa arbetsdagen....
 
Ha en riktigt god fredag och alla hjärtansdag!!
Puss & Kram /L8
 

Kommentera här: