0

Cykel-dag

 
Ännu en tidig morgon med Tekla 3km och sedan push up, sit up och havregröt....
Körde till jobbet i Ängelholm en liten nätt tur denna dag... 07.30-12.00...skulle jag väl stå ut med ;)
Dagens transportmedel :cykel nr2
Kanske vår snart.... :)
Cyklade och gick alla trappor jag hittade och avslutade med att gå upp till 7:de våningen -två gånger! och andra gången med två tunga matkassar..känns så gott i rumpmusklerna !!:)
Köpte SALAL till Christers pinnar när jag slutat arbeta
Körde hem, åt lite matrester och ställde mej för att stryka veckan styrk-skjortor.
Jag är så glad för mitt ångstrykjärn och det är en fröjd att stryka nu för tiden!!
Gjorde knäckebröd och tog ner Tekla till grusgraven.
Ett uppdrag innan Christer kommer hem och vi två ska iväg för att slå på varandra.....
hej hej /L8
 
 

Kommentera här: