0

Dansinspiration

SNART...är väl våren här! LÄNGTAR!
Ser ni den pyttelille precis till höger om det store i mitten? Hur söt är inte den!?
Helt underbara och underhållande!
Sanna hade lagt upp detta på facebook och jag vill dela den här.
Blir inspirerad, glad och jätteledsen för att jag inte dansar alls längre....
Inte varit ute och dansat på länge, inte tagit någon dansklass och har inte hållit i någon på flera år nu...
Faktiskt blir jag gråtledsen så mycket som jag saknar det, tyvärr är den del av mitt liv som blir bortprioriterat, trots att det är utan tvekan det bästa och roligaste jag vet i livet. Förr tog jag mej tid att dansa hemma i köket, men det gör jag inte heller längre :(
På riktigt är det dans (för mej) som gör livet roligt....JAG BEHÖVER DANSA !
 
Städningen fortsätter...
HDSL /L8 <3

Kommentera här: